استقلال 1 ملوان 0 (بازی دوستانه)
 
به وبلاگ عشقم آبی خوش آمدید
 
 
سه شنبه 17 دی 1392برچسب:, :: 17:19 ::  نويسنده : علی پورمند

بازم مثل همیشه حنیف گل زن ما میشه .

دانلود

آخرین دیدار نیم فصل اول معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر، از ساعت 16 و 20 دقیقه در ورزشگاه آزادی و در حضور شش هزار تماشاگر( طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) بین دو تیم استقلال و ملوان برگزار شد که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

حنیف عمران‌زاده در دقیقه 31 از روی ضربه کاشته ارسالی تیموریان در داخل محوطه جریمه با ضربه سر برای استقلال گلزنی کرد.

سیداحمد صالحی داور مسابقه به سعید یوسف‌زاده و مهدی دغاغله از ملوان و آندرانیک تیموریان و سیاوش اکبرپور از استقلال کارت زرد نشان داد.

استقلال با این برد 27 امتیازی شد و به دلیل اینکه تقاضل گل‌ کمتر نسبت به پرسپولیس در رده دوم جدول قرار گرفت .پرسپولیس قهرمان نیم فصل شد. سرخپوشان به دلیل تفاضل گل +7 نسبت به استقلال +6 صدرنشین ماندند. همین یک گل آنها را قهرمان نیم فصل کرد.

ملوان هم با 18 امتیاز در رده نهم جدول باقی ماند.

ترکیب استقلال:

مهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، حنیف عمران‌زاده، جواد نکونام، پژمان نوری، آندرانیک تیموریان( از دقیقه 92 احمد جمشیدیان)، علیرضا واحدی‌نیکبخت، آرش برهانی، محمد قاضی و مهدی نظری( از دقیقه 65 جی لوید ساموئل)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

امیر قلعه‌نویی پیش از شروع مسابقه به سمت اسکوچیچ سرمربی ملوان رفت و به او خوش‌آمد گفت.

*کبه مهاجم جدید استقلال به همراه علی امیری، ایمان عالمی، ‌ستار همدانی، امیر حاج‌قاسم مربی بدنساز استقلال در جایگاه ویژه حضور دارد.

*فریدون اصفهانیان، صادق درودگر و محمد مؤمنی از دیگر چهره‌های حاضر در ورزشگاه هستند.

*پژمان نوری پیش از شروع مسابقه به سمت نیمکت ملوان رفت و با تمام نیمکت‌نشینان و بازیکنان ملوان خوش و بش کرد.

*هواداران استقلال پژمان منتظری را تشویق کردند و از او خواستند که در استقلال بماند.

*محسن یوسفی و مهدی شیری بازیکنان سابق استقلال پیش از شروع بازی به سمت امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال رفتند و با او خوش و بش کردند.

*هواداران استقلال همچنین با شعارهایشان تولد امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال را به او تبریک گفتند.

*امیر قلعه‌نویی به داوود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران لوح یادبودی داد.

*امید نمازی، نیکو کوجالا، گاسپار و آقاجانیان از اعضای کادر فنی تیم ملی در ورزشگاه حاضر شدند.

هواداران استقلال علیه پرسپولیس شعار سر دادند و امیر قلعه‌نویی را به شدت تشویق کردند.

* کبه مهاجم جدید استقلال که امروز در فهرست 18 نفره نبود، بین دو نیمه به همراه مدیر برنامه‌هایش به میان هواداران استقلال آمد و آنها در مورد علت بازی نکردنش پرسیدند که کبه گفت این نظر سرمربی است، هر وقت او بخواهد بازی می‌کنم و کاملا آماده هستم. همچنین  هواداران با کبه عکس یادگاری گرفتند.

* هواداران استقلال در اواخر نیمه اول با شعار «داور عزیزم دقت کن» از داور می‌خواستند دقت بیشتری در قضاوت به خرج دهد.

* کادر فنی تیم ملی بین دو نیمه به جایگاه خبرنگاران آمدند و با چای پذیرایی شدند.

* محمد مؤمنی هم با کبه چند دقیقه صحبت کرد. مؤمنی که در این بازی تماشاگر ویژه است پیش از این مربی تیم داماش گیلان بود

سیاوش اکبرپور با دریافت کارت زرد از داور مسابقه 3 اخطاره شد و دیدار هفته بعد تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز را از دست داد.

حیــف شد هوادارا خودشونو کُشتن برای یه گل دیگه ولی تلاشی نمی کردن واسه زدن .... می دونم جام نمیدن ! به قول عادل برا کری خونی خوبه .

پژمــــــان نــــــــوری تـــو مـــــــارو  ...........

آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار مقابل ملوان از ساعت 14 امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی در حالی پیگیری شد که خسرو حیدری تنها غایب تمرین این تیم بود. امیر قلعه‌نویی به دلیل حضور در نشست خبری با 10 دقیقه تأخیر به کمپ رسید و پس از حضور در زمین چمن راهی رختکن شد و تمرینات را به دیگر اعضای کادر فنی سپرد.وی پس از دقایقی مجددا به محل تمرین بازگشت و کارهای تاکتیکی را برعهده گرفت.

*در ابتدای تمرین امروز مجید صالح برای دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و نحوه برنامه‌های تمرینی و بازی فردا به آنها شرح داد.

*حدود 20 نفر از طرفداران استقلال امروز از نزدیک تمرین آبی‌پوشان را زیر نظر گرفتند.

*هاشم بیک‌زاده با وجود آنکه در دیدار فردا بازی نمی‌کند اما امروز در کنار دیگر استقلالی‌ها به تمرین پرداخت.

*منصور پورحیدری امروز از نزدیک برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان را نظاره‌گر شد.

*در بخش اول تمرین بازیکنان زیر نظر حاج‌قاسم به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در قالب گروه‌های دو و چهار نفره حرکات ترکیبی انجام داده و در مرحله پایانی تمرین ازدحام در محوطه جریمه و ضربه به سمت دروازه را پشت سر گذاشتند. در این بخش کبه و محمد قاضی درخشش قابل توجهی داشتند که باعث شد امیر قلعه نویی این بازیکنان را تشویق کند. سرمربی استقلال که از بازیکنان می خواست با دقت کارهای تاکتیکی را انجام دهند چندین بار به اولادی و نظری و عمران زاده تذکر داد.

 

* هاشم بیک زاده در حاشیه تمرین امروز برای دقایقی با قلعه نویی به گفت و گو پرداخت.

 

*آندرانیک تیموریان امروز با یک چسب مخصوص که از دکتر ستوده گرفته بود و آن را روی بینی‌اش زد به تمرین پرداخت.

*جواد نکونام که قرار است فردا بعد از بازی راهی کشور مالزی شود با سؤال‌های بازیکنان در مورد حضور در این مراسم و نحوه انتخاب بازیکن بهترین بازیکن صحبت کرد.

* گلهای زیبای آرش برهانی در بازی تمرینی باعث شد که اندک تماشاچیان حاضر در کمپ، مهاجم تیمشان را تشویق کنند.

*احمد جمشیدیان که در تمرینات روز گذشته به صورت اختصاصی تمرین می‌کرد امروز در کنار دیگر بازیکنان در کارهای گروهی شرکت داشت و این بازیکن مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار مقابل ملوان ندارد.

*بازیکنان استقلال بعد از پایان تمرین بلافاصله راهی هتل اوین خواهند شد تا اردوی پیش از بازی را برگزار کنند.

*دیدار تیم‌های استقلال و ملوان فردا از ساعت 16 و 20 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

* مهرداد اولادی،کبه و ایمان با صفا که در نیم‌فصل دوم جزو بازیکنان رسمی استقلال محسوب می‌شوند برای همراهی این تیم در دیدار فردا مشکلی نخواهد داشت

* خسرو حیدری و هاشم بیک زاده در دیدار فردا هم حضور نخواهند داشت

تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز در کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.

* تماشاگران استقلال با شعارهای خود تمامی بازیکنان خود را تشویق کرده و به آنها روحیه دادند. پژمان منتظری که روز گذشته اعلام کرده بود طی چند روز آینده از استقلال جدا می‌شود با لقب «پژمان باتعصب» مورد تشویق قرار گرفت و هواداران به این شکل خواستار ماندن این بازیکن در استقلال شدند. همچنین رحمتی، نکونام و بیشتر بازیکنان استقلال مورد توجه بازیکنان بوده و تشویق شدند.

هواداران استقلال همچنین علی فتح الله زاده مدیرعامل این تیم را نیز تشویق کردند.

* مسئولان کمپ استقلال با بریدن کیک تولد امیر قلعه نویی آن را بین تماشاگران توزیع کردند.

* نکته قابل توجه تمرین امروز حضور تمامی بازیکنان استقلال بود. این تیم پس از ماه‌ها و مدت‌ها بدون بازیکن غایب تمرین کرد که این مسئله باعث خوشحالی سرمربی استقلال شده بود. آندرانیک تیموریان که روز گذشته در محل تمرین حاضر نبود امروز در کنار دیگر بازیکنان کار تاکتیکی انجام داد.

* خسرو حیدری و هاشم‌ بیک‌زاده دو بازیکنی بودند که به صورت اختصاصی تمرین کرده بودند. حیدری پس از 20 دقیقه دویدن دور زمین کمپ مرحوم حجازی را ترک کرد.

* امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز تیمش برای دقایقی با مربی بدنساز تیم ملی صحبت کرده و حتی در رختکن هم در حضور میرشاد ماجدی با وی به گفت‌وگو پرداخت.

* آنتونی سیموئز در حاشیه تمرین امروز و هنگامی که قصد ترک کمپ استقلال را داشت با رحمتی به گفت‌وگو پرداخت و مربی تیم ملی نیز با خنده‌رویی توصیه‌هایی به وی انجام می‌داد. رحمتی نیز دست روی شانه‌های سیموئز گذاشت و با وی خوش وبش کرد.

گفتنی است که چندی قبل سیموئز مصاحبه تندی علیه رحمتی انجام داد ولی به نظر سوتفاهم این دو برطرف شد.

* در اواسط تمرین امروز تماشاگران استقلال با شعارهایی علیه علی دایی،‌محمد رویانیان و شیرینی نسبت به مواضع باشگاه پرسپولیس اعتراض داشتند که البته این موضوع با واکنش سرمربی استقلال روبرو شد. قلعه‌نویی با تکان دادن دست از تماشاگران می‌خواست اینگونه شعار ندهند.

* در بخش اول تمرین بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند سپس در قالب گروه‌های چند نفره کار تاکتیکی انجام دادند و در بخش پایانی فوتبال درون تیمی را پشت سر گذاشتند که قلعه‌نویی نظارت ویژه‌ای روی تمرینات داشت.

*در حالی که هوای امروز تهران به شدت سرد بود بازیکنان تیم استقلال اکثرا با کلاه و دستکش به تمرین پرداختند.

* شاهرخ بیانی تنها حاضر تمرین امروز آبی‌پوشان بود ضمن آنکه پژمان نوری و امیرحسین صادقی فرزندان خود را به محل تمرین آورده بودند.

* تمرینات تیم استقلال فردا مجددا پیگیر خواهد شد و آبی‌پوشان آخرین تمرین خود را قبل از دیدار مقابل ملوان برگزار خواهد کرد.

دیدار تیم‌های استقلال و ملوان از بازی‌های عقب افتاده نیم فصل اول روز یکشنبه از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد

امیدوارم سید جام جهانی رو تجربه بکنه واقعا حیــــفه ...

* مصاحبه های ماجدی و فتح الله زاده و قلعه نویی : تلاش می کنیم پژمان بماند

تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی پیگیری شد. قبل از شروع تمرین کادر فنی تیم ملی فوتبال شامل مارکار آقاجانیان، سیموئز و گاسپار به کمپ مرحوم حجازی آمده و با قلعه‌نویی صحبت کردند.

*به دلیل آنکه هوا امروز سرد بود و بازیکنان از این موضوع ناراحت بودند داخل رختکن‌های استقلال بخاری‌هایی نصب شد تا بازیکنان از این سرما در امان بمانند.

*خسرو حیدری تنها غایب تمرین امروز آبی‌پوشان بود و ساموئل نیز بعد از حدود 20 دقیقه از آغاز تمرین با مدل موهای جدید وارد کمپ استقلال شد. مهدی رحمتی نیز که در مراسم ختم یکی از دوستانش شرکت کرده بود با تاخیر به محل تمرین رسید.

*حنیف عمران‌زاده به دلیل آنکه نامش در فهرست 11 بازیکن برتر آسیا قرار داشت به تماشاگران و بازیکنان حاضر در تمرین شیرینی داد.

*آرش برهانی مهاجم استقلال قبل از آنکه وارد محل تمرین شود در اتوبان مدرس دچار سانحه رانندگی و تصادف شد که به اتومبیل وی خسارت جدی وارد شد.

*مسئولان کمپ استقلال امروز نیمی از زمین را با کاورهای مخصوص پوشانده تا به چمن آسیب جدی وارد نشود.

*بازیکنان ملی‌پوش استقلال مثل نکونام، منتظری و صادقی در تمرین امروز حاضر بودند اما از آندو تیموریان خبری نشد.

*هنگامی که تمرین استقلال با سوت مجید صالح آغاز شد قلعه‌نویی در رختکن کمپ حضور داشت و بعد از گذشت 20 دقیقه خودش کارهای تاکتیکی را زیرنظر گرفت. بازیکنان در ابتدا به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در قالب گروه‌های 4 نفره آقاوسط بازی کردند و در پایان تمرین فوتبال درون‌تیمی انجام دادند.

* در بخش آخر تمرین استقلال قلعه‌نویی بازیکنان خود را تشویق می‌کرد تا آنها روحیه بگیرند. در این بخش محمد قاضی از آمادگی بالایی برخوردار بود و تقریبا همه توپ‌هایش را به گل تبدیل کرد. این مسئله باعث شد همه بازیکنان مهاجم استقلال را تشویق کنند.

*میرشاد ماجدی بعد از گذشت 30 دقیقه از تمرین استقلال ورزشگاه را ترک کرد.

*مهدی رحمتی زیر نظر حمید بابازاده به تمرین پرداخت و به خاطر آنکه دیر به محل تمرین رسیده بود زیرنظر مربی گلرهای استقلال بیشتر تمرین کرد.

*به درخواست اصغر حاجیلو مدیر آکادمی استقلال سه بازیکن تیم امید این تیم در تمرینات بزرگسالان شرکت می‌کنند.

*تمرین آبی‌پوشان ساعت 16 و 30 دقیقه به پایان رسید و تمرینات این تیم از فردا مجددا پیگیری خواهد شد.

تیم استقلال روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف ملوان انزلی می‌رود تا دیدار عقب‌افتاده خود را برگزار کند

* پژمان منتظری : تا هفته آینده تکلیف رفتن یا نرفتنم به چیــن مشخص می شود ( نرو با معرفـــت ...)

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

10 گل برتر لیگ قهرمانان آسیا در سال 2013 به انتخاب صفحه رسمی لیگ قهرمانان در فیس بوک

گل خسرو حیدری به الشباب و گل آندو تیموریان به بوریرام به ترتیب پنجمین و سومین گل برتر شناخته شدند

دانلود کلیپ 10 گل برتر

گل های آبی ها در بازی ملی ایران ـ لبنان : امیر حسین صادقی

گل جـــواد

تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز در کمپ زنده یاد حجازی پیگیری شد. کبه بازیکن جدید استقلال امروز با چهره شاد و خوشحال در تمرین حاضر بود و در بدو ورود خود به سمت تمام بازیکنان استقلال رفت و با تک تک بازیکنان این تیم دست داد.
* بمب‌گذاری در بیروت و اتفاقاتی که صبح امروز در آنجا رخ داده، باعث شد تا بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال در این مورد صحبت کنند. قلعه‌نویی از اعضای کادر فنی تیمش سؤال می‌پرسید آیا کسی کشته شده است؟ اتفاقی که برای اردوی تیم ملی نیفتاده؟ او همچنین جزئیات اتفاقات بیروت را از اطرافیان خود پیگیری می‌کرد.
* قبل از شروع تمرین سرمربی تیم استقلال بازیکنان را دور هم جمع کرد و با آنها به گفت‌وگو پرداخت. وی که امروز با لباس گرم خود را پوشانده بود با جدیت از ابتدا تمرینات را زیر نظر گرفت و حتی خودش هم در مقاطعی پا به توپ شد.
* حدود 20 نفر از لیدرهای استقلال در تمرین امروز حاضر بودند. آنها روی سکوها رفته و شعارهای عجیب و غریبی می‌دادند. مشوقین تماشاگران به شدت سرمربی استقلال را تشویق کرده و در حمایت از او شعار می‌دادند.

تماشاگران استقلال در ادامه شعارهایشان علیه تیم رقیب این بار رویانیان و شیرینی را خطاب قرار داده و شعار می‌دادند «شیرینی سردار هر جفتشون خبردار». اما جالب اینجا بود که پس از این شعارها تمام بازیکنان و کادر فنی استقلال تشویق شدند ولی لیدرها از تشویق محمدمهدی نظری خودداری کرده و اصلا سراغی از این بازیکن نگرفتند! دلیل این موضوع مشخص نبود ولی به نظر می‌رسد رابطه خوبی میان نظری و لیدرهای استقلال برقرار نیست.

* اتفاق جالب دیگر تمرین امروز حضور مدافع وسط تیم امید پرسپولیس بود که این بازیکن امروز با آبی‌پوشان تمرین کرد. وی که از قد و قامت خوبی برخوردار است در طول برگزاری تمرین کار اختصاصی انجام داد. احمد آیت‌اللهی نام این بازیکن است که ظاهرا قرار است طی یکی دو روز آینده به استقلال بپیوندد.
* با وجود اعلام سایت باشگاه استقلال مبنی بر اینکه ساموئل از امروز در تمرینات تیم شرکت می‌کند ولی باز هم خبری از این بازیکن نشد و این بازیکن به همراه خسرو حیدری غایبان تمرین استقلال بودند.
* احمد جمشیدیان مطابق روزهای گذشته تمرینات اختصاصی انجام داد و زیر نظر دکتر حاج‌قاسم کار کرد.
* در حین برگزاری تمرین که به فوتبال درون تیمی در یک سوم زمین اختصاص داشت، سرمربی استقلال خودش هم در کنار دیگر بازیکنان پا به توپ شد و البته امروز بیشتر از روزهای گذشته قلعه‌نویی حرص و جوش می‌خورد. وی چندین و چند بار بر سر بازیکنان فریاد کشید و از آنها می‌خواست دقت کنند.

سرمربی استقلال در ابتدای تمرین تاکتیکی به «کبه» تذکر داد و از او خواست سرش را بالا کند و پاس بدهد. این تذکر چند دقیقه‌ای طول نکشید تا اینکه مهاجم جدید استقلال در ابتدای فوتبال درون تیمی روی پاس آرش برهانی موفق به گلزنی شد.

* حمید بابازاده مثل روزهای گذشته با مهدی رحمتی تمرین کرد و البته مربی دروازه‌بانان تیم امید استقلال هم در کنار وی حضور داشت و تمریناتش را تماشا می‌کرد.
* دکتر نوروزی، سیروس دین‌محمدی، مهدی فنونی‌زاده و میرشاد ماجدی حاضران تمرین امروز استقلال بودند. ضمن آنکه بدنساز تیم ملی هم در تمرین امروز مجددا حضور پیدا کرده و نظاره‌گر برنامه‌های این تیم شد.
* کریم قربانی بازیگر سریال‌های طنز و لیدر اسبق باشگاه ملوان در تمرین امروز استقلال حضور داشت.

* برخی از هواداران استقلال نسبت به حضور بازیکنان سابق پرسپولیس از جمله مهرداد اولادی، نیکبخت واحدی، پژمان نوری و محمد قاضی واکنش نشان دادند و معتقد بودند لباس استقلال باید مانند بارسلونا آبی اناری شود!

* با اعلام کادرفنی تیم استقلال تمرین فردای آبی پوشان تعطیل و تنها ۵ بازیکن این تیم به نام های نظری، باصفا، بیک زاده جمشیدیان و کبه با بدنساز تیم تمرین می کنند

توی امید هم باید از پرسپولیس بازیکن بگیریم !! تیمی که هر بازی 6 تا از امید خودمون میخوره ! نوبره دیگه این حرکت!

 


مبعلی : میخواهم به استقلال بیایم نمی گذارند

ایمان مبعلی درباره انتقالش به استقلال اظهار داشت: استقلالی ها صحبتهایی را با باشگاه انجام داده اند ولی متاسفانه جواب مدیرعامل باشگاه منفی است و شرایطی که درخواست کردند قابل قبول باشگاه تهرانی نیست. آقای ویسی هم با این انتقال موافق است. خود من هم دوست دارم در استقلال تهران بازی کنم و حتی حاضرم پول دریافتی ام از استقلال تهران را باشگاه اهوازی بگیرد و رضایتنامه من را بدهند.

من استقلال خوزستان را خیلی دوست دارم. این تیم تماشاگران بی نظیری دارد ولی در این شرایط ترجیح می دهم در جمع آبی های پایتخت توپ بزنم .

وی ادامه داد: جواب اهوازی ها به من این است که تو بروی ما جواب هواداران را چه بدهیم؟ اگر اتفاقی برای تیم بیفتد کی جوابگو خواهد بود. مسئولان باشگاه می گویند تیم و هواداران به تو نیاز دارند . مبعلی در پایان افزود: من یک حرفه ای هستم و حرفه ای فکر می کنم. درست است فکر و ذکرم تهران است ولی سعی می کنم با صبر و پشتکار به هدفم نزدیک شوم.


 

باصفا قرارداد 3ساله اش را با استقلال ثبت کرد / کبه هم قرارداد بست

 

ایمان باصفا، هافبک 22 ساله قرارداد 3 ساله خود را با تیم فوتبال استقلال ثبت کرد.

این دومین خرید آبی‌پوشان در نیم فصل است. استقلال پیش از این مهرداد اولادی را از نفت تهران جذب کرده بود

ما و اینهمه خوشبختی محــاله ! در حد خرید مسی خوشحال شدم با توجه به قبلی ها !

بوبکر کبه سومین خرید استقلال هم پس از موفقیت در تست پزشکی،ظهر امروز با حضور در باشگاه استقلال قراردادش را با آبی پوشان به امضا رسانید.
وی قرار است از عصر امروز در تمرین استقلال شرکت کند.

* باشگاه ذوب آهن رسما خواهان محمد قاضی شد

* سازمان لیگ : استقلال در برابر ملوان می تواند از بازیکنان جدیدش استفاده کند

پس از انتخاب جواد نکونام به عنوان یکی از سه نامزد دریافت عنوان برترین بازیکن سال آسیا موسسه محک در پیامی از زبان کودکان سرطانی این موسسه نوشت: کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران نامزد بهترین بازیکن فوتبال آسیا شد. این خبر برای تمامی ایرانیان موجب شادی و افتخار است، اما برای اعضای خانواده بزرگ محک نام او با خاطره دیگری نیز همراه شده است.
خاطره روزی که کاپیتان تیم ملی همراه با دو تن از فوتبالیست‌های دیگر تیم ملی در پاسخ به نامه پر از احساس کودکان مبتلا به سرطان به عمو جواد برای تبریک صعود به جام جهانی، به محک آمد و هم بازی آنها در یک مسابقه فوتبال مملو از عشق و نوع دوستی شد.
کاپیتان تیم ملی، کودکان مبتلا به سرطان محک را فراموش نکرد و با پاسخ به نامه آنها را که با دنیایی ذوق و علاقه نوشته بودند، به آنها ثابت کرد که همواره در کنار آنان است. او هم بازی کودکان محک شد تا شور و شعف را در مسیر درمان به آنها هدیه کند و جام نوع‌دوستی را که از طرف کودکان مبتلا به سرطان به او هدیه شده بود در دست بگیرد.
محک ضمن آرزوی موفقیت برای این قهرمان ملی معتقد است که ورزشکارانی که در کنار تلاش در زمینه رشته ورزشی تخصصی خود، با وجود تمامی مشغله‌ها و هیاهوی شهرت و افتخار، مسئولیت اجتماعی و اندیشیدن به هم نوعانشان را از یاد نمی‌برند، قهرمانان همیشگی خواهند بود.
محک مدال قهرمانی نوع‌دوستی را تقدیم تمامی افرادی می‌کند که در طی 22 سال فعالیت این موسسه خیریه در کنار فعالیت‌های حرفه‌ای و تخصصی خود دغدغه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان را از یاد نمی برند.

 

 

تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال از ساعت 15:30 دقیقه امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار شد.

 

در تمرین عصر امروز، سرمربی استقلال در اواخر کارهای تاکتیکی به کمپ رسید و راهی رختکن شد.

 

وی که به همراه احمد نجفی و دانیال حکیمی دو بازیگر سینما برای تماشای دیدار اوکراین و فرانسه به کیف سفر کرده بود عصر امروز به تهران بازگشت و مستقیماً از فرودگاه وارد کمپ استقلال شد. سرمربی استقلال در این سفر به دعوت یکی از دوستانش از جایگاه ویژه ورزشگاه المپیک کییف در کنار دو بازیگر ذکر شده بازی را از نزدیک تماشا کرد.

 

* آرش برهانی که صبح امروز در تمرین حضور داشت و به دلیل دندان‌درد و آبسه کردن لثه‌اش نتوانسته ‌بود با دیگر بازیکنان وزنه بزند ظهر امروز برای حل این مشکل به دندانپزشکی رفت و در تمرین حاضر نشد.

 

* عمران‌زاده، رحمتی، نیکبخت، قاضی، نوری، اولادی، نظری، بیک‌زاده، اکبرپور و جمشیدیان نفرات حاضر در تمرین بودند اما بازهم خبری از ساموئل نشد و خسرو حیدری نیز همچنان به تمرینات اختصاصی می‌پردازد. با وجود آنکه میرشاد ماجدی اعلام کرده بود ساموئل یکشنبه در تمرینات حاضر می‌شود اما بازهم خبری از این بازیکن نشد. فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با فارس اعلام کرده بود ساموئل با هماهنگی قلعه‌نویی به کشور انگلیس سفر کرده است.

 

* قبل از شروع تمرین بازیکنان استقلال بازهم با عمران‌زاده پیرامون حضورش در تیم رویایی سال 2013 آسیا شوخی می‌کردند.

 

* در غیاب سرمربی استقلال مجید صالح برنامه‌های تاکتیکی را زیر نظر گرفت و حمید بابازاده نیز 30 دقیقه قبل از شروع تمرین با مهدی رحمتی کار می‌کرد. البته قلعه‌نویی به محض ورود به کمپ استقلال راهی رختکن شد و در زمین چمن حضور پیدا نکرد.

 

* شاهرخ بیانی، پورحیدری، دین‌محمدی، دکتر نوروزی و ماجدی حاضران تمرین امروز استقلال بودند.

 

* سیاوش اکبرپور و احمد جمشیدیان به کارهای اختصاصی و دویدن دور زمین پرداختند که جمشیدیان بعد از 30 دقیقه تمرین، ورزشگاه را ترک کرد.

 

* محور اصلی تمرینات امروز، کار هوازی و انجام تمرینات 4 به 2 بود که سرمربی تیم استقلال در اواسط تمرین برنامه‌های تاکتیکی را زیر نظر گرفت.

 

* حدود 30 نفر از تماشاگران استقلال با حضور در کمپ مرحوم حجازی نظاره‌گر تمرین شدند و در خصوص جذب بازیکنان جدید و استعفای عجیب ‌گل‌محمدی از نفت ‌تهران صحبت می‌کردند. آنها همچنین در خصوص بازیکنانی که قرار است جذب استقلال شوند مثل حاتمی، مسلمان و ... با یکدیگر بحث می‌کردند.

 

* یکی از شایعاتی که در کمپ باشگاه استقلال می‌چرخید حضور شیث رضایی در جمع آبی‌پوشان بود، تعدادی از طرفداران استقلال در خصوص حضور این بازیکن از کادر فنی سئوال می‌پرسیدند و البته از آنها می‌خواستند مانع حضور این بازیکن در استقلال شوند. چند روز پیش طرفداران استقلال نسبت به حضور اولادی هم واکنش نشان دادند اما پس از چند روز این موضوع فروکش کرد و اولادی در آرامش کامل تمریناتش را با استقلال دنبال می‌کند.

 

* سرمربی تیم استقلال هنگامی که به کمپ استقلال رسید وقتی متوجه شد که وزیر ورزش انتخاب شده است درخصوص این موضوع ابراز خوشحالی کرد و به اطرافیانش گفت «خدا رو شکر که حداقل ورزش هم وزیرش را شناخت».

 

* مرحله پایانی تمرین امروز آبی‌پوشان فوتبال درون تیمی در قالب دو گروه زرد و نارنجی بود که بازیکنان در یک سوم زمین آن را پشت سر گذاشتند.

 

* با اعلام کادر فنی استقلال تمرینات این تیم از فردا در یک نوبت برگزار خواهد شد هرچند که کادر فنی آبی‌پوشان نسبت به عدم لغو دیدار این تیم مقابل ملوان واکنش نشان می‌دادند و از این موضوع ناراحت بودند

 

وقتی اینجوری بازیکن میخریم , شایعات دور و اطراف تیم هم باید شیث رضایی باشه !! شایعاتمون هم میاد به خودمون ...

 

اخـــبار بـُنجل ها

 

* سلامت کبه در تست پزشکی تایید شد ( ! )

 

* هادی شکوری با پدیده فسخ کرد ; مقضد بعدی : لیگ برتر ( یا خــدا )

 

* فرزاد حاتمی : طی روزهای آینده با استقلال مذاکره میکنم !

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

* ایمان مبعلی : باشگاه با پیوستنم به استقلال مخالف است

 

* پژمان منتظری از استقلال جدا نمی شود

 

* مصــاحبه مدیرعامل در باره وضعیت باشگاه در ایــن لینک

تمرین نوبت عصر تیم استقلال از ساعت 15:30 دقیقه در کمپ مرحوم حجازی پیگیری شد.

در تمرین امروز امیر قلعه‌نویی که در کشور اوکراین به سر می‌برد حضور نداشت ولی برخلاف روزهای گذشته تعداد بازیکنان بیشتری در کارهای تاکتیکی شرکت داشتند.

سیاوش اکبرپور، هاشم بیگ‌زاده، محمدمهدی نظری و احمد جمشیدیان نفرات جدیدی بودند که امروز در تمرین حضور پیدا کردند ولی جمشیدیان با لباس شخصی حاضر شد و پس از صحبت با کادر پزشکی محل تمرین را ترک کرد. این بازیکن قرار است از فردا در تمرینات گروهی استقلال حاضر شود.

 

* بعد از شروع تمرین بازیکنان استقلال در مورد مصاحبه مجید جلالی و اینکه گفته بود تیمش نیاز به بازیکن سرزن دارد صحبت می‌کردند و مدعی بودند آنها در نقل و انتقالات به دنبال چنین بازیکنانی هستند. از سوی دیگر بعضی از بازیکنان استقلال مثل عمران زاده و پژمان نوری مدعی بودند که استقلال با تعداد نفرات بیشتری تمرین کند تا از سایر تیم ها عقب نماند.

* کوجالا مربی بدنساز تیم ملی به صورت اتفاقی در تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر شد، وی غیبتش در اردوی تیم ملی کمی عجیب به نظر می‌رسید در پاسخ به سوال خبرنگاران که چرا به بیروت نرفته است، گفت: من هیچ صحبتی در این زمینه انجام نمی‌دهم، او سپس روی نیمکت نشست و برای دقایقی با بیگ‌زاده و حاج قاسم مربی بدنساز استقلال به گفت‌وگو پرداخت.

*بازیکنان تیم استقلال به خصوص مهدی رحمتی در طول تمرین با حنیف عمران‌زاده در مورد حضورش در ترکیب تیم رویایی 2013 آسیا صحبت می‌کردند. عمران‌زاده خطاب به رحمتی می‌گفت: من در تیم منتخب هستم اما تو در همین جایی. دروازه‌بان استقلال هم می‌گفت، اول باید شخصیتت تغییر کند وگرنه فوتبال مهم نیست.

*مهدی نظری، سیاوش اکبر‌پور و هاشم بیک‌زاده به صورت اختصاصی با بدنساز استقلال کار کرده است که اکبرپور بعد از 20 دقیقه ورزشگاه را ترک کرد.

*بازیکنان در خصوص زمان بازگشت قلعه‌نویی از اوکراین از یکدیگر سوال می‌کردند و این مورد سوژه آنها بود.

*امیر غفارمنش بازیگر سینما و تلویزیون در تمرین امروز حاضر بود و برای دقایقی با بازیکنان صحبت کرد. حدود 20 نفر از طرفداران استقلال در تمرین امروز تیمشان حضور داشتند.

* در ابتدای تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته در قالب دو تیم سبز و زرد، فوتبال دستگرمی انجام دادند. البته تعدادی از بازیکنان نیز به عنوان یار تستی در تمرین حاضر شده بودند.

*آرش برهانی که صبح امروز به دلیل کسالت با استقلالی‌ها تمرین نکرد در تمرین تاکتیکی حضور داشت.

*میرشاد ماجدی سرپرست استقلال بعد از گذشت دقایقی به محل تمرین آمد و در حالی که علاقه‌ای نداشت در مورد شرایط استقلال با خبرنگاران تلویزیونی گفت‌وگو کند روی نیمکت نشست.

*بازیکنان تیم استقلال در طول تمرین در خصوص بازی تیم ملی مقابل تایلند و اینکه آیا دیدارشان مقابل ملوان به تعویق افتاده یا خیر با یکدیگر صحبت می‌کردند.

*مجید صالح و ستار همدانی امروز تمرینات را برعهده داشتند. کریم بوستانی نیز که از اهواز برگشته است در کنار این دو مربی حضور داشت.

تمرینات تیم استقلال فردا مجددا از سر گرفته خواهد شد و آبی‌پوشان در دو نوبت تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد

 

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا فهرست نامزدهای بهترین بازیکن سال 2013 را اعلام کرد. جواد نکونام، ستاره تیم ملی ایران و استقلال، ژنگ ژی، کاپیتان گوانگژو اورگراند (چین) و ها دائه سونگ (اف‌سی سئول کره‌جنوبی) نامزدهای دریافت جایزه بهترین‌ بازیکن سال آسیا هستند

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا همه ساله قبل از انتخاب بهترین های فوتبال آسیا تیمی را تحت عنوان « تیم رویایی آسیا» معرفی کرده است و از اهالی فوتبال در سطح این قاره اقدام به نظرسنجی می کند.

 

در همین راستا کنفدراسیون فوتبال آسیا دو بازیکن تیم استقلال را در فهرست 11 نفره تیم رویایی قرار داده که جواد نکونام و حنیف عمران زاده در این فهرست قرار دارند.

 


 

انتخاب نکونام سوژه بازیکنان و شایعه جدایی نظری / هت تریک برهانی

 

تمرین تیم فوتبال استقلال پس از دو روز استراحت از ساعت 15 امروز (جمعه) در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.
* تمرین امروز با لشکری از غایبان برگزار شد به طوری که تنها حنیف‌ عمران‌زاده، پژمان نوری، آرش برهانی، محمد قاضی، علیرضا نیکبخت واحدی و مهرداد اولادی حضور داشتند. مهدی رحمتی، هاشم بیک‌زاده، ساموئل، خسرو حیدری، گوران لاوره، سیاوش اکبرپور، احمد جمشیدیان و مهدی نظری به همراه 4 ملی‌پوش این تیم یعنی امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، آندرانیک تیموریان و جواد نکونام غایب بودند.
* طبق گفته میرشاد ماجدی سرپرست استقلال، ساموئل پس از حل مشکل پاسپورتش روز یکشنبه به ایران باز می‌گردد.
* امیر‌ قلعه‌نویی که در کشور اوکراین به سر می‌برد قرار است فردا شب به تهران بازگردد.
* حنیف عمران‌زاده به دلیل مصدومیت دوقلوی پای خود پس از صحبت با دکتر کاوه ستوده یکی از اعضای کادرپرشکی استقلال در تمرین شرکت نکرد و تنها نظاره‌گر تمرین بود.
* مهرداد اولادی با شماره پیراهن 27 و شرت شماره 12 در تمرین شرکت کرده بود. این بازیکن تنها سوژه عکاسان در تمرین استقلال بود.
* بازیکنان استقلال پیش از آغاز تمرین با یکدیگر تنیس فوتبال بازی و سپس با سوت مجید صالح تمرین جدی خود را آغاز کردند.
* بازیکنان پس از چند دقیقه دور زمین به بازی آقا وسط پرداختند و سپس زیر نظر حاج قاسم مربی بدنساز استقلال به دوهای استقامتی پرداختند * حدود 30 نفر از هواداران استقلال از نزدیک نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان بودند. آنها پس از اینکه متوجه شدند محمد قاضی در تمرین استقلال شرکت کرده خوشحال شدند. در هفته گذشته شایعاتی مبنی بر ترک استقلال از سوی قاضی مطرح شده بود.
* هواداران استقلال در خصوص حضور نداشتن مهدی نظری مهاجم استقلال صحبت می‌کردند و اعتقاد داشتند این بازیکن در نیم‌فصل از استقلال جدا خواهد شد.

 

*بازیکنان استقلال قبل از تمرین با عمران زاده در خصوص حضورش در ترکیب رویایی 2013 صحبت کرده و با و شوخی می کردند. وی به آنها می گفت "این انتخاب در پیشنهادهایم تاثیر دارد؟"

 

*بازیکنان در پایان در قالب دو گروه فوتبال با دروازه های کوچک را پشت سر گذاشتند که برهانی در این بازی هت تریک کرد.
*‌بازیکنان استقلال در تمرین امروز خود در خصوص نامزد شدن جواد نکونام برای کسب عنوان برترین بازیکن  آسیا با یکدیگر صحبت و آرزو می‌کردند این عنوان به هافبک استقلال برسد.
* نکته جالب تمرین استقلال برخورد گرم مهاجمان این تیم با مهرداد اولادی بازیکن جدید استقلال بود که به تازگی از تیم نفت تهران به استقلال پیوسته است

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

درخواست تعویق بازی با ملوان

 

دیدار عقب افتاده استقلال و ملوان باید طبق برنامه روز سوم آذر ماه در ورزشگاه آزادی برگزار شود اما مسئولان باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به سازمان لیگ خواستار تعویق این دیدار شدند.

 

استقلالی ها در این نامه  مدعی شده اند که ملی پوشان تیمشان تازه روز سی آبان ماه به تهران می رسند و از اول آذر ماه می توانند در تمرینات شرکت کنند که عملا نمی توانند هیچ تمرین سنگینی را با استقلال انجام دهند.

 

سازمان لیگ هنوز هیچ پاسخی در مورد دیدار استقلال و ملوان به این باشگاه ارائه نکرده است

 

* جواب تست پزشکی کــبه فردا آماده می شود

 

 

سیاوش اکبرپور مهاجم تیم فوتبال استقلال بعد از ظهر امروز در یکی از خیابان‌های تهران دچار سانحه رانندگی شد و خسارت زیادی به خودروی وی وارد گردید.

 

اکبرپور که با خودروی بنز خود در حال رانندگی بود با اصابت یک خودرو دیگر با سرعت زیاد به اتومبیل خود مواجه شد ولی خوشبختانه مهاجم استقلال در این سانحه جان سالم به در برد و اتفاقی برای او رخ نداد.

 

البته به خودروی اکبرپور خسارت زیادی وارد شد ولی مهاجم استقلال در این سانحه رانندگی آسیبی ندید.

 

اکبرپور در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی افتاده است، گفت: از بعد از ظهر امروز با تماس‌های مکرر دوستانم و البته هواداران استقلال روبرو شدم. من دچار سانحه رانندگی شدم اما زنده‌ام و در شرایط طبیعی به سر می‌برم.

 

وی در پایان گفت: از هواداران استقلال که باز هم لطف خود را به من نشان دادند و پیگیر وضعیتم بودند، تشکر می‌کنم.

 


 

گزارش تمرین عصر / شاخه گل هوادار برای رحمتی و اعتراض به خرید اولادی

 

 

 

تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی پیگیری شد.

 

در تمرین امروز استقلال تنها 6 بازیکن اصلی این تیم حضور داشتند که می‌توان به مهدی رحمتی،عمران‌زاده، پژمان نوری، آرش برهانی، علیرضا نیکبخت واحدی و محمد قاضی اشاره کرد. قاضی با 20 دقیقه تأخیر به محل تمرین رسید و در حالی که با خودروی پورشه خود به کمپ زنده‌یاد حجازی آمده بود تنها به دویدن دور زمین و تمرینات اختصاصی پرداخت.

 

*قبل از شروع تمرین امروز یکی از هواداران استقلال یک شاخه گل برای مهدی رحمتی آورد و بدین وسیله از دروازه‌بان استقلال به خاطر حضور در این تیم تشکر کرد.

 

*تعداد زیادی از بازیکنان استقلال در تمرین امروز حضور نداشتند. سیاوش اکبرپور، مهدی نظری، هاشم بیک‌زاده، خسرو حیدری، احمد جمشیدیان، ساموئل و لاوره غایبان تمرین امروز بودند. ضمن آنکه فردین عابدینی و مهران قاسمی دیگر نفراتی هستند که از جمع استقلالی‌ها جدا شده‌اند.

 

*4 بازیکن تیم استقلال به دلیل شرکت در اردوی تیم ملی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشتند.

 

*گوران لاوره با اطلاع مسئولان باشگاه استقلال در حال تسویه حساب با این باشگاه است و در نیم‌فصل دوم در این تیم حضور نخواهد داشت.

 

*امیر قلعه‌نویی در ابتدای تمرین امروز برای بازیکنان به صورت جزئی صحبت کرد و سپس از آنها خواست زیر نظر بدنساز استقلال تمرین کنند. در این تمرین که بیشتر به فوتبال درون‌تیمی اختصاص داشت مهدی رحمتی نقش مهاجم را ایفا کرد و حتی موفق به گلزنی هم شد. با توجه به تمرین نوبت صبح استقلال آبی‌پوشان امروز برنامه‌های سبکی را پشت سر گذاشتند.

 

*حدود 30 نفر از طرفداران استقلال در تمرین امروز حاضر بودند. آنها در خصوص حضور بازیکنانی مثل حاتمی، اولادی، شریفات و مبعلی از خبرنگاران سوال می‌پرسیدند و البته تعدادی از آنها نسبت به انتخاب مهرداد اولادی گلایه داشتند و مدعی بودند فوتبال این بازیکن در پرسپولیس تمام شد.

 

*سیروس دین‌محمدی و افشین حاجی‌پور دیگر نفراتی بودند که در تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر شده و نظاره‌گر برنامه‌های این تیم بودند.

 

*تمرینات تیم استقلال فردا مجددا پیگیری خواهد شد و آبی‌پوشان به احتمال فراوان در صبح روز تاسوعا یک جلسه بدنسازی خواهند کرد و سپس تا روز جمعه تعطیل خواهند بود و مجددا صبح جمعه برنامه‌های بدنسازی را پشت سر خواهند گذاشت

 


 

مهرداد اولادی با قرارداد یک سال و نیمه به استقلال پیوست

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،‌ مهرداد اولادی قرارداد خود را با استقلال به امضا رساند. این بازیکن بعد از حضور در دفتر دکتر فتح‌الله‌زاده و توافقات نهایی به مدت یک فصل و نیم به عضویت استقلال درآمد.

 

وی در هیئت فوتبال تهران حاضر شد و قرارداد خود را به ثبت رساند.

 

آمده ام تا ملی پوش شوم !

 

مهرداد اولادی پس از امضای قرارداد با استقلال در خصوص پیوستنش به جمع آبی‌پوشان پایتخت اظهار داشت:‌ از اینکه  به استقلال آمدم خوشحال  هستم. قطعا هدفم از پیوستن به استقلال این است که با این تیم بتوانم  به جام‌جهانی بروم و روزهای خوبی را با پیراهن استقلال تجربه کنم.

 

اولادی در ادامه گفت: چند سال در خدمت تیم‌ملی بودم و مطمئنم با استقلال می‌توانم باز هم ملی‌پوش شوم. به استقلال آمدم تا بهترین بازی‌ها را برای این تیم انجام بدهم. در نفت هم شرایط خوبی داشتم، اما صلاح بود که از این تیم جدا شوم. به مسئولان، کادرفنی و بازیکنان نفت خسته‌نباشید می‌گویم امیدوارم در ادامه کار بتوانند موفق عمل کنند.

 

اولادی در ادامه از انگیزه‌های خود گفت: همه تلاشم را می‌کنم تا در استقلال یکی از مردان آماده باشم. تمرینات سخت و فشرده‌ای را می‌گذرانم تا با کسب آمادگی مطلوب بتوانم برای استقلال به میدان بروم.

 

وی در پایان اعلام کرد: به مدت یک فصل و نیم با استقلال قرارداد بستم و قرار است با پیراهن شماره 77 برای استقلال بازی کنم.

 

باشگاه‌های استقلال خوزستان و مس کرمان امروز با ارسال نامه به دفتر باشگاه استقلال تهران خواستار جذب بازیکنانی مثل عمران‌

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان به وبلاگ عشقم آبی خوش آمدید و آدرس abilove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 2
بازدید کل : 3669
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1